19.12.2010 14:16

Zkušenosti s produktem Emulips slim

 

Cítím se báječně!

Měla jsem vysoký krevní tlak 180/120. Používám pravidelně OK Omegu+ a ve svých 70ti letech mám tlak 130/80. Letos jsem s Emulipsem Slim zhubla 5 kg, znovu jsem začala chodit cvičit do Sokola a cítím se výborně! 
Božena Š.

O 5 cm méně přes boky!

S produktem Emulips Slim jsem po 30 dnech shodila 2 kila, v pase mám o 5 cm méně přes boky o 3 cm méně a přes stehna o 4 cm méně. Cítím se skvěle, jsem plná energie, kůže nezůstává převislá, protože se z těla neodvádí voda, ale jen tuky a škodliviny. 
Ivona Ch., Děčín

8 cm v pase!

Po 14dnech používání výrobku Emulips Slim jsem zhubla 4 kg a úbytek v pase 8 cm! Váhu i míry si dva měsíce držím. 
M. C., Brno

po čtyrech týdnech 4 kila dole!

Od malička mám nadváhu a pálení žáhy jsem asi od 15ti let léčila jedlou sodou. Jenže na VŠ se z nadváhy už stávala obezita a pálení žáhy jsem měla téměř pořád. Když už jsem se kvůli bolesti bála najíst nebo si lehnout, dostala jsem striktní dietu - rýži a hořký čaj. Tomu jsem se chtěla vyhnout, takže jsem 3x denně začala užívat Emulips i Emulips Slim. Bolesti do 4 dnů ustaly a za měsíc jsem shodila 4 kila a v mírách 6-8-3 cm! A bez omezování v jídle! 
Kamila M., Přerov

Výše uvedené zkušenosti jsou pouze vybranými příklady, jakých výsledků lze dosáhnout. Stejných výsledků nemusí dosáhnout každý, jsou závislé na řadě faktorů. Výrobek je doplňkem stravy, v žádném případě nenahrazuje léky. O.K.G., s.r.o. neručí za následky vyplývající z nesprávného použití výrobku.

 

—————

Zpět


Kontakt

Zdravastihla

720337519